Saturday, January 24, 2009

CLASSIC CONVERSATION ` 经典对话


夜晴

以下是今天下午的一个经典对话,乌鸦觉得应该留下来的。

老爸老妈正在说着要怎么洗车。

老爸:车子外面看起来还干净嘛,不如就直接洗里面好了。(懒惰)

老妈:那你吃饭的时候,直接把饭菜倒进马桶拉水不就行了?

老爸:。。。

当时乌鸦忍不住在笑。
呵呵。这两个老人家,真是的。

-

开心,开心~又忘了要开心?

乌鸦要开开心心面对她。

-


-题外话-

致 HK 嘅 Isaac :

喂,朋友!好耐冇倾啦。真係唔好意思,今日你 msg 我个阵,我咁啱出左去。

你近排点啊?希望你係香港一切安好啦,究竟几时有机会黎马来西亚啊?

自从开始各自有嘢忙之后,我地真係好耐好耐冇正式倾过,一直觉得有 d 内疚。

但係我唔会忘记我係香港一直都有你黎个朋友,

其实我仲有 keep 住你以前寄俾我 d 信咖。

真係估唔到原来係你睇我嘅 blog,祝你新年快乐啦!


---------------------------------------- 懂中文的看中文,不懂的看英文,都懂的不能笑我的英文 -----------------------------------------
--------------------------------- dont understand chinese read english, but dont laugh at my english
---------------------------------


clear night.

below is a classic conversation i experienced in today afternoon,
so i felt i should have keep it down.

dad and mom was talking about how to wash the car.

dad: the car looks clean from outside, why not just wash inside. (lazy)

mom: then when u eat, why not just pour ur food into the toilet bowl and flush it?

dad: ......


i just cant stop laughing at that time. my dad and mom really, lolz.

-

happy, happy~ forgotten to be happy again?

i want to treat her happily.

-


there's actually a message for my friend, Issac from HK.
but i dont think there's a need for me to write an english version of it.
as it is actually a message only for him. :)


No comments:

Post a Comment